28 september

Ligger just nu i soffan, har alltså haft orken att pallra mig från sängen till att slänga mig i soffan istället. YEEIY ME! Har varit krasslig i ungefär 2 veckor men har inte "haft tid" att vara sjuk. Mycket med jobb, skola och nära o kära. Jag har typ stressat sönder och nu får jag vila igen alltihopa. Har legat till sängs i 2 dagar nu, riktigt skönt men så fruktanskvärt tråkigt! Gillar verkligen inte att vara sjuk.
Det enda positiva som kan komma ur att ligga sjuk i några dagar är att jag kan planera min helg! :)
So far blir det shopping med Timpalimpa på fredag sen middag med Bea & Anna. Antingen pyser jag iväg till Henrik eller Kristoffer , har inte riktigt bestämt mig ännu. Men på lördag blir det iallafall mys med svärfamiljen hahah, älsklings mamma fyller år, och då blir det god mat och härligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0