MÅNDAG

HEEEEEEEEJ!

Idag är en riktigt bra dag, känns jättebra idag faktiskt!
Började dagen med med organisation & ledarskap, den bara flöt igenom, har blir riktigt flitig! 
Drog in till stan och käkade med Tim och köpte en ny almanacka till mig :D sen begav jag mig tillbaka till skolan och han skulle möta upp Henrik, så det blev ett hejdå. Hade en lektion till och sen NkB med handledning så det gick ju inget vidare, men får kämpa på! men jag och Klara spenderade 2 extra timmar i skolan för att jag skulle få kläm på filosofin jag har imorgon. OCH NU JÄVLAR SITTER DET! Klara matade in 2 månaders filosofi i huvudet på mig på 2 timmar! Bra där ;-)

Ikväll ska jag och Sandra pysa och träna sen blir det tillbaka till råplugget.


 

Ha det så bra allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Bobo

Jag älskar dig:*

2011-04-04 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0