S(K)OLDAG

Hej alla!
Som ni säkert också märkt så har dagen varit strålande, så jäklans härligt! Skolan gick fort så jag hann hem om och sätta mig i solen i 30 minuter sen skulle jag tillbaka till Lund, till körskolan. Men herregud vad jag är lost idag! Jag skulle precis gå iväg till bussen mot Lund när jag inte hittar mitt busskort, och ni som känner mig inser vilken katastrof detta är, men hur som helst, jag letar och letar och letar tills att jag missar bussen. Men jag fortsätter leta och 1 minut efter att bussen gått hittar jag det! Jag menar seriöst!? Men jag har det iallafall nu.

Ikväll ska jag bara ägna mig åt att läsa om skoluniformer på engelska. Jag ska nämnligen skriva en debatt om just detta. Så vi får la se hur det går.

2 bilder från idag


Natalie letar efter spindeln...



Klara steker i sina dyra glajjor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0