TALK TO THE HAND, STONE

Hemkommen från en skoldag med massa skratt och roligheter. vi ska pynta vårt studentflak med lakan och behöver roliga saker att skriva och nu när man tänker efter så har vi haft riktigt roligt under våra 2 år tillsammans! Massa ursäkter för att man kommit försent, klockrena kommentarer som kommit från lärare och allmänna störda grejer vi har haft för oss!!

Vi fick våra studentmössor idag, men jag har inte hunnit tagga ännu. Jag har så mycket i skolan så jag har inte hunnit tänka på studenten, jag har fan inte tid att ta den.

Efter skola mötte jag upp Timpa och vi åkte till Nova, han köpte shorts men jag hittade ingenting. Sen åkte vi till stan istället där jag köpte en keps, kunde inte bestämma mig om färg så som tur var köpte Tim den andra färgen så nu kan jag välja!! :)

 

Polo/Ralph Lauren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0