1 Februari



Hemma igen! Skönt, men ganska ensamt, ingen som skrattar med eller åt mig :( ingen som ställer upp när jag vill spela spite and malice fram till halv 3 på natten och ingen som bråkar med mig om de sista popcornen :(! Jag gillar inte att bo ensam...

Hur som helst, min pappa är helt störd! Man börjar nästan gråta för att jag inte saknar honom när jag inte bor med familjen... fine gulligt, men ändå. Han har nog lite Emelieabstinens, han har nämnligen ringt mig varje dag och frågat om vi ska luncha.. SWEET!

Imorgon ska jag iallafall hem till Timpas mamma, hon har lovat (mutat) att laga chicken nuggets i linfrö till oss. Mot maten var jag tvungen att följa med på hennes Body&Balance-pass... men det är nog fantamig värt de!

Sov gott allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: klara

oj vad du måste ha saknat mig:)

2011-02-02 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0