7 februari

Det går bra nu, kompis det går bra nu!
Tror seriöst att det blir balklänningen jag dreglat efter sen jag såg den första gången.. så glad
Nu är det bara studentklänningen kvar att bestämma sig om, men har några tankar om denna också. Jag som tycker om att använda kläder mer än en gång, dock på olika sätt, har lite problem med vita klänningar (plain ones) så försöker hitta någon med nån detalj eller något som gör att den sticker ut på nåt vis. Och sen har vi ju balklänningen som jag faktiskt inte kan hitta något fel på!! Jag har verkligen funnit lycka!
Ännu bättre nu när både mamma och pappa gillar den... :)


 

Några av de klänningar som är med i tävlingen om "studentklänningen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0