TISDAG

Ska plugga... ska plugga... ska plugga... men först ska jag baka :D Min favvis kommer och då ska jag vara snäll och visa tacksamhet för att jag inte behöver sova ensam i natt igen!! Det blir kladdis!!

100 gram smör
2 ägg
2 1/2 dl socker
1 1/2 tsk vaniljsocker
1 krm salt
4 msk kakao
1/2 tsk bakpulver
10 minuter i ugnen, INTE MER!
220 grader


Tänk på att röra om efter varje ny ingrediens, man får ett bättre resultat då!
Lycka till allihopa! Servera med glass och chokladsås, precis som jag ska göra för mitt hjärta ikväll!

Kommentarer
Postat av: Klara

Var de jag eller tim som sov där? Hehe

2011-02-13 @ 20:19:44
Postat av: Anonym

Det var du gullan :)

2011-02-13 @ 22:02:03
URL: http://emeliesandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0