19 år!

Nu är jag 19! Inte värsta grejen men det är ändå fortfarande ett steg närmre systemet... om det nu är något jag borde se fram emot, med tanke på att jag inte dricker längre (a) SANT!!
Gårdagen var jättemysig. Först vaknade jag precis som vanligt och försökte sega mig igenom dagen så som jag aldrig gör... däremot fick jag faktiskt mycket gjort på en redovisning jag ska hålla imorgon, kommer bli rikligt förbannad om jag inte får mvg nu alltså! Satsat högt,  men jag förtjänar det.. tyckte Klara också när hon såg min powerpoint. Som sagt, Klara kom, sen Sandra v i tog oss in till Lund och mötte upp min pojkvän och Mathias. De hade överraskningar planerat för hela kvällen, gulligt, synd bara att jag inte gillat överraskningar. Gillar att ha kontroll!! Men det blev iallafall käk och bio. Vi såg "meet the little fockers" - galet ball remix i slutet. HAHAHA! Se den så fattar du! Sen åkte vi hem till Sandra och spelade Yatzy, OCH JAG VANN!! Gårdagen var alltså myspysigt, precis som jag vill ha det.
Hur som helst, jag flyttar hemifrån på tisdag! Galet underbart!! Ingen som säger vad man ska göra, när man ska göra det eller hur man ska göra det. Dock blir det mycket ansvar, och det gillar jag INTE. Lägger allt på Timpaälskling, det har han tillochmed redan lovat.

Nu ska jag kolla TopModel, heeråå!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0