CRAVINGS

Idag fick jag äntligen min efterlängtade bakad potatis! Helt jävla underbart gott.
Fick en chock när jag fick tillbaka mitt filosofiprov idag, jag är så nöjd, jag är så galet duktig! Jag och Klara pös iväg till stan och kollade balklänningar (suck) så jävla tråkigt... alla är skitfula!! Jag vill ju ha en fin :( som många redan vet är jag väldigt frispråkig när det kommer till kläder, är det fult så säger jag det. Och det materialet som balklänningar brukar vara i (sånt "hårt") är bland det värsta jag kommit under fund med, kan gå under samma kategori som krig, tom plånbok och America's funniest homevideos! Jag har verkligen hittat den jag verkligen vill ha, men det är fan inte värt pengarna...jag tycker seriöst inte det.
I västa fall kommer man kanske se ut som ett söndrigt duntäcke, täckt i fjädrar...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0