MOLN


Heeeej.

Måndagar... jobbigt som det är redan eller hur!? Och inte fan blir det bättre av att ens lärare inte dyker upp på lektionen, som dessutom råkar vara den första. Eller att det är kasst väder! Det blåser, molnigt och det ser ut som om det ska börja regna när som helst.

Jag sov hos Tim inatt eftersom alla vägrade hämta mig. Jag mådde illa, och alla vet vad som händer om man mår illa. Så jag ringer mamma och frågar om hon kan hämta mig
- Om du är sjuk är det ju bättre om du stannar hos Tim...
(så han blir sjuk eller?)
Schysst?! Vill hon ens ha hem mig, skämt o sido, men hur som helst, hade ju inga grejer med mig dit eftersom tanken var att jag skulle hem igår. Så 6 hoppar vi upp, 06.45 går han till jobb och jag till buss. Kommer hem 07.45 och åker tillbaka till Lund 09.17 för att märka att vår lärare inte kommer... vilken jävla morgon! Ja, jag är lite arg!

Hejdå :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0