TISDAG

Hej, eller nja, typ god natt :P

Idag hade jag en lektion 11,35 - 13,00. Men Elisabeth höll med om det var för fint väder att sitta inne i och vi fick gå 12,10 (y) super!! Så jag drog i lunchade med Pappa på Romana sen åkte jag tillbaka till skolan för jag hade glömt att skicka över ett arbete.. suck, men kom ändå hem 2, så det blev någon timme i solen innan jag skulle in och möta Tim i Lund. Vi pös till Nova för att byta min klänning till annan färg, och han skulle byta sina shorts :)

Har också varit och solat med Sandra och nu väntar religionsboken :( inte alls roligt...! men har faktiskt skrivit  mitt acceptance speech som jag ska hålla imorgon, känner peppen!! NOT!

Alla barnen taggar Prag utom Emelie och Klara, för de ska inte fara... - Klara ( asball tjej!!) Men nej, jag ska inte till Prag, jag har alldeles för mycket i skolan för att åka till Prad, tyvärr.. :/

GOOOUUUD NAATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0